Wist je dat je als gebruiker van Multivers (Online en Offline) kunt profiteren van de diensten van Payt, om je debiteurenbeheer te automatiseren? Het scheelt je een hoop tijd, als je zelf de betalingsherinneringen niet meer hoeft te versturen en klanten hoeft na te bellen. Bovendien krijg je sneller betaald!
Wij hebben het idee dat bij velen de mogelijkheden en voordelen van de Payt oplossing nog onbekend zijn. Tijd om daar verandering in te brengen! We organiseren daarom samen met Payt een webinar op donderdag 19 mei, 10.00 uur, waarin we toelichten wat het voor jouw organisatie kan bieden.
Het webinar is geheel kosteloos, dus aarzel niet om je aan te melden!
Schikt 19 mei niet? Geen probleem, als je aangemeld bent krijg je het opgenomen webinar nagestuurd!
Payt, de norm in modern debiteurenbeheer
Payt bewijst dat debiteurenbeheer persoonlijk, efficiënt en effectief kan zijn. De software geeft organisaties de mogelijkheid facturen en herinneringen volledig geautomatiseerd te versturen, zonder de controle te verliezen. Bovendien faciliteert Payt de dialoog met klanten via een geavanceerd communicatiesysteem. Hierdoor wordt een factuur een contactmoment in de klantbeleving en zorgt het voor beter betaalgedrag. Zo zorgt Payt voor snellere betalingen en orde in de organisatie.
Waarom Payt?
Snellere betalingen
Je krijgt gemiddeld je facturen 30% sneller betaald
Bespaar kostbare tijd
Door je credit management te automatiseren met Payt, bespaar je tot wel 80% van je tijd
Verhoog de klanttevredenheid
De Payt software zorgt voor eenvoudigere betalingen en zorgt ervoor dat klanten gemakkelijk contact kunnen leggen over openstaande facturen
Behoud de controle
Je bepaalt zelf wanneer en hoe je debiteuren herinnert