Multivers Paperless
Multivers Paperless
- Ingebouwd elektronisch archief
- Beter overzicht en controle
- Een efficiëntere werkstroom van het document
- Automatisch boeken in Multivers.
- Vanuit Multivers een snelkoppeling naar het juiste document
- Alle financiële mutaties en documenten naar één centraal archief
Facturen digitaliseren
Na het scannen maakt Multivers PaperLess direct een boeking aan in Multivers naar aanleiding van de gegevens op de factuur. Via de workflow krijgen medewerkers, die hun goedkeuring moeten geven, een melding per mail. Die hoef je enkel te controleren of het goed is gegaan, je voert desgewenst een wijziging door, geeft goedkeuring en de boeking is definitief. Bij de goedkeuring van boekingsstukken wordt in detail vastgelegd wie welke rol heeft vervuld. Er is ook altijd inzicht in waar de factuur zich bevindt.
Documenten
Eenvoudige archivering
Het archiveren van documenten vindt plaats op het moment van scanning. Alle informatie wordt centraal opgeslagen en is direct beschikbaar in Multivers. Als er een papieren document is gebruikt, kun je dit direct archiveren, zonder dat het selectief in een map moet worden opgeborgen. Hierdoor voorkom je dubbele invoer en fouten.
Grote besparing
Met Multivers PaperLess kun je grote besparingen realiseren door efficiëntere procedures en kortere behandelingstijden. Je hebt dus meer tijd om te ondernemen. Ook Multivers PaperLess is daarom thuis in jouw bedrijf.
“Wij zien dat je flinke besparingen kunt realiseren door het digitaliseren van jouw documentenstromen.”
Gratis advies
May Puynen
Specialist Multivers Paperless